Pages

Tuesday, March 8, 2011

BEDAH BUKU - KUASA KEPEMIMPINAN AL-FATEH



Salam Satu Ummah! Pada 5 Mac yang lepas, Persatuan Ikatan Mahasiswa Dinamis (IMAN) Kedah telah mengadakan Program Bedah Buku bersama Us.Syaari Abd.Rahman, penulis buku Kuasa Kepemimpinan Al-Fateh sendiri..



Majlis pada malam itu dimulakn dgn sdkit tayngan mengenai Sultan Muhammad Al-Fateh..kemudian diteruskan dengan pembentangn bedah buku yg dismpaikn oleh us.syaari..kami difahamkan bahawa ustaz baru sahaja selesai berceramah di UiTM Perlis pada sebelah petng. Namun begitu, masih komited dengn amanah yg diberikan kepda beliau walupn sudah penat seharian memandu dan berceramah..tribute buat ustaz!



Sepanjang sesi bedah bku tersebut, pelbagai input yg bru kami perolehi terutama kepada pemimpin2 yg menerjui kepimpinan di UiTM kedah..

Setelah sejam lebih sesi tersebut, ustaz di'asak' dengan soalan2 yg mencabr apabila pengerusi membuka sesi soal jawab, huhu..alhamdulillah sesi tersebut menjadi semakin menrik apabila banyak soaln2 yg bernas dilontarkan oleh para mahasiswa dan ustaz sgt berpuas hati kerana menurut beliau, inilah kali prtama beliau mendapat soalan yang sgt bnyk..('^^,)..

********

2 comments:

  1. 2 je acik na post???egt na cter pe pengisiannye???=((

    ReplyDelete
  2. jap angah, iAllah akan dipost kemudian..skrg xsempat lagi..

    ReplyDelete